Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Важливо [11]
Виховні заходи [83]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

                                                     ВСТУП

                          Аналіз   навчально- виховної  роботи      

                               в   Азовській  ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                        за  2013-2014 н.р.                    

                                Пріоритетним  напрямом  оновлення  змісту  навчально- виховного  процесу  є  гуманізація  освіти,  що  ґрунтується  на  гуманістичних  цінностях. Ось  чому  авторитарно- дисциплінарні  моделі  навчання  змінюються  на  особистісно  орієнтовані, суттєвими  ознаками  яких  є  навчання  й  виховання  особистості. Нові  освітні  технології,  сучасні  методи  та  форми  навчання  спрямовані   на  вирішення  надзвичайно  важливого  завдання  зумовленого  стрімким  розвитком  науково- технічного  прогресу: створити  щонайкращі  умови  для  саморозвитку  особистості,  атмосфери  співпраці, взаємодії, взаємонавчання.

   У  2013-2014 навчальному  році  педагогічний  колектив  працював  над  реалізацією  Законів  України  «Про  освіту», «Про  загальну  середню  освіту», «Про  мови», «Національної  доктрини  розвитку  освіти  в  Україні»,  над  виконанням  державних,  регіональних,  обласних   та  районної  програм  розвитку  освіти, Постанов, рекомендацій  і  рішень  Міністерства  освіти  України, Департаменту  освіти,  відділу  освіти, молоді  та  спорту райдержадміністрації. Взагалі  протягом  навчального  року  заклад  працював  над  вирішенням  таких  питань:

  • Підвищення  результативності  та  якості  навчального  процесу;
  • Забезпечення  переходу  початкової   школи  на  новий  зміст  навчання   учнів  відповідно  до  нового  Державного  стандарту  початкової  загальної  освіти;
  • Створення  належних  умов   для  адаптації  учнів  5-х класів  до  навчання  в  основній  школі;
  • Удосконалення  здоров,язберігаючого  середовища;
  • Удосконалення  професійної  майстерності  педагогів;
  • Здійснення  превентивного  виховання  та  встановлення  тісних  взаємозв,язків  з  органами  внутрішніх  справ,  службою у справах  неповнолітніх, громадськістю;
  • Забезпечення  якісної   підготовки  та  проведення  зовнішнього  незалежного  оцінювання  і  підсумкового  оцінювання  випускників  школи;
  • Становлення  державно-громадського  управління  в  закладі  шляхом  ефективної  взаємодії  з  батьківською  та  місцевою  громадою;
  • Поповнення  навчально-методичного  оснащення  та  зміцнення  матеріально-технічної  бази.

На  виконання  ст..35 Закону  України  «Про  освіту», ст..6 Закону  України  «Про  загальну  середню  освіту»,  ст..19 Закону  України  «Про  охорону  дитинства», Постанови КМУ  від 12.04.00  №646 «Про  затвердження Інструкції  з  обліку  дітей  і  підлітків  шкільного віку» було  організовано  роботу  щодо  охоплення  навчанням  дітей  шкільного віку, які проживають  у  мікрорайоні  школи.

      У 2013 -2014 н.р.  на початку року навчалося 88 учнів, прибуло- 2 уч, на кінець н.р.- 90 учнів.

 В цьому навчальному  році  навчається  98 учнів, до 1 кл. зараховано 5 учнів, до 10 класу 13 учнів.

 Всі випускники 9,11класів  продовжують  навчання, про що свідчать дані  такої таблиці:

Клас

випущено учнів

 10 клас

ПТНЗ

ВНЗ І-ІІ рівнів

ВНЗ ІІІ-ІV рівнів

9 клас

11

10

 1

 -

 -         

 

11 клас

7

 

3

 2

 2

 

 

        Кадрове  забезпечення

      Освітній  процес   забезпечували  20 педагогів (із них 4 сумісника). Навчальний заклад  повністю   забезпечений кадрами  наступних кваліфікаційних  категорій:

«Спеціаліст  вищої категорії»-  6 осіб

«Спеціаліст  І  категорії» - 4 особи

«Спеціаліст ІІ категорії» - 2 особи

«Спеціаліст»- 8 осіб 

Педагогічні  звання «Старший  вчитель» - 2особи

   Педагогічний  стаж  працівників  складає:

  • До 3 років-  4 особи (20%)
  • Від 3 до 10 років –  2 особи (10 %)
  • Від 10 до 20 років-5 осіб (25%)
  • Від 20 і більше- 9 осіб (45%).

Розподіл  вчителів  за  віком такий:

  • До  30 років – 6 осіб (30%)
  • Від 31 до 40 років- 4 особи (20%)
  • Від 40 до 50 років – 5 осіб (25%)
  • Понад 55 років- 5 осіб (25%).

У   2013-2014 н.р. в навчальному закладі  здобували  освіту діти пільгової категорії, а саме:

  • діти- сироти- 1 уч.
  • діти, позбавлені батьківського піклування -13 уч.
  • діти із малозабезпечених сімей- 10 уч.
  • діти  із  багатодітних сімей – 20 дітей.

Атестати  про повну  загальну середню  освіту отримали  7 випускників.

Свідоцтво  про базову  загальну  середню освіту отримали 11 дев,ятикласників.

   Профільним  навчанням  були охоплені учні 10 класу (11 уч.), що більше, ніж торік ( 5 учнів). У факультативах та спецкурсах     з метою забезпечення  допрофільної  підготовки  було охоплено 19 учнів ( філологічний- 11уч (9кл) і 8 уч.(8 кл)  

    З метою  розвитку  здібностей, нахилів  та  інтересів  дітей, долучення  їх  до світу  мистецтва,  техніки,  науки, природи, спорту  на  базі Азовської  ЗОШ функціонували  4 гуртка («Інформатика», «Срібні роси», «Пішохідний  туризм»,  «Музичний»)  та  секція  «Настільного  тенісу». Усього  гуртковою  роботою  було охоплено  51 дитина, що становить  57%  від загальної кількості (90 уч).  У  Всеукраїнському  конкурсі  учнівської  творчості робота  на  МАН учениці 10 класу Щемельової Вікторії  «Жанрово-стильові  аспекти  прози  Наталки  Сняданко» посіла ІІІ місце (кер. гуртка «Срібні  роси»  Голояд Л.П.).

 

                Харчування  учнів

   У  минулому  навчальному  році  вжито  невідкладних   заходів  щодо  створення  умов  для  організації  харчування  дітей.

Згідно  поданих  довідок  в  Азовській  ЗОШ безкоштовно  харчувалось 42 учні.

    Учні 1-4 класів – 28 осіб, з них:

  • діти  із прийомних  сімей -5;
  • із  малозабезпечених – 2;

Учні  5-9класів – 10 учнів  , з них:

  • діти із прийомних  сімей- 8;
  • дітей  із  малозабезпечених сімей- 2;

Учні 10-11 класів-  3 учні,  з них:

  • дитина-сирота – 1;
  • діти  із  малозабезпечених  сімей- 2.

Всі  інші  учні  мали  змогу  пообідати  платними  гарячими обідами, вартістю  5  грн. Організоване  повноцінне,  безпечне  та якісне  харчування  дітей (виготовлення страв, правил  особистої  гігієни  працівника  харчоблоку,  виконання  норм  харчування). Заборонено  використовувати  продукти, що  містять  синтетичні  барвники,  ароматизатори,  підсилювачі  смаку, консерванти.

   Харчування  в  школі  організоване  кухарем  Поляруш Г.С. Закупівлю  продуктів  проводить  завгосп Курочка Н.П.  при  заключенні  договору  із ПП Черненко В.Г.

     Меню  складається  із перших  страв- це борщ, супи, юшки. Другі страви  багаті  різноманіттям- це  каші, макароні  вироби, вареники, пельмені. Постійно  м,ясні  блюда: котлети, тефтелі, сосиски, ковбаса, курячі  голінця. Також  в  раціоні  є  овочеві  салати (капуста, буряк, морква). До  напоїв (чай, какао,  соки, компоти, кисіль)  додають  печиво та пряники.

    Розроблений  та  затверджений  режим   та  графік  харчування  дітей  у  шкільній  їдальні.

 9 год 40 хв- 9 год55 хв харчуються  учні 1-4 кл, учні 5-7кл І гр. пільг катег (8уч)

 10 год 40 хв – 11 год 10 хв- учні 8- 11класів  ІІгр. пільг катег (10 уч)

                                                      учні 5-11 кл  за  кошти батьків.

   Проводиться  облік  учнів, які  отримують  безкоштовне  гаряче харчування,  а  також  гаряче  харчування  за  кошти  батьків. Ведеться  роз,яснювальна  робота  серед  батьків  щодо  організації  харчування  в  сім,ї, дітей  різного віку. Питання  про  забезпеченість  харчування  учнів  розглядалось  на  педраді, на  засіданні Ради школи,  батьківських  зборах. Створено  з  представників  ради  школи  групу  контролю  за  якістю  харчування  дітей.

        Матеріально- технічний стан  їдальні  знаходиться  в  задовільному  стані. Їдальня  забезпечена  необхідним  обладнанням, кухонним  посудом, працює  витяжна  шафа. В їдальні  наявна  холодна  і  гаряча  вода. Але  є  недоліки: недостатнє  забезпечення  фруктами, соками, відсутність  молочної  продукції.

               Медичне  обстеження

    У   вересні-жовтні  2013 року  було  проведено  поглиблений медичний  огляд  учнів  школи, поновлено  листки  здоров,я. Згідно  наданих  медичних  довідок  про  стан  здоров,я  учні  розподілені за такими групами  здоров,я:

  • Основна - 41 учень (47%);
  • Підготовча – 41 учень (47%)
  • Спеціальна- 6 учнів (6%).

В  порівнянні   з минулим  навчальним  роком  збільшились  учні  основної  групи  на  13%,  а  учні  підготовчої  групи  зменшились  на 4%,  відповідно  і  учні  спеціальної  групи   зменшились  на  9%.

Протягом  навчального  року    учні  школи були  забезпечені  засобами  невідкладної  першої  допомоги. Усі учні  за графіком, без відмов, пройшли  вікові обстеження, щеплення, здали  аналізи. В навчальному закладі здійснювали  заходи  з  охорони  здоров,я, життя  дітей, попередження  випадків  травмування. Видані  відповідні  накази, розроблено  й  проведено  інструктажі, уроки, заняття  та  бесіди.  

 

                                 Методична робота

Методична робота з педагогічними працівниками у 2012-13 навчальному році була спрямована  на виконання Законів України «Про загальну середню освіту», «Про освіту», «Про мови», «Про позашкільну освіту», рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 17.08.2000 «Про ключові проблеми розвитку загальної середньої , дошкільної, позашкільної та професійно – технічної освіти», на підвищення кваліфікації вчителів, що передбачає систематичну колективну та індивідуальну діяльність, яка спрямована на впровадження в практику досягнень науки і професійної майстерності, інноваційних педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду.

   На підставі Положення про методичну роботу з педагогічними кадрами загальноосвітніх шкіл України, з метою подальшого удосконалення методичної роботи видано наказ по школі № 128  від 01 жовтня 2013 року «Про організацію методичної роботи в 2013-14 н.р». По закінченню навчального року були підведені підсумки методичної роботи.

Основними формами методичної роботи з педагогічними працівниками школи є: педагогічна рада,  методичні об’єднання вчителів – предметників, методичне об’єднання класних керівників, інструктивно – методичні наради, проблемний семінар, самоосвіта тощо.

В школі організовано роботу чотирьох методичних об’єднань : гуманітарного, природничо – математичного напрямків, початкових класів, класних керівників. Всі вчителі працюють над індивідуальними методичними темами, які обрано залежно від педагогічної майстерності, інтересів учителів. Кожне методичне об’єднання працює над проблемами, які спрямовані на розвиток пізнавальної активності та інтелектуальних здібностей учнів, роботі з обдарованими дітьми. Робота методичних об’єднань вчасно спланована та проводиться згідно цих планів. На засіданнях методичних об’єднань  вчителі вивчають навчальні програми, підручники, посібники, інструктивні та методичні листи МОН України; заслуховують і обговорюють доповіді з актуальних питань навчання та виховання учнів; знайомляться з новинками психолого- педагогічної та методичної літератури, передовим педагогічним досвідом; аналізують якість знань, умінь і навичок учнів; моделюють навчальні заняття; обговорюють окремі книжки, статті, що становлять фаховий інтерес; звітують про курсову перепідготовку; проводять творчі звіти вчителів, що атестувалися.

 В склад методичних об,єднань входять вчителі різних вікових груп та професійної кваліфікації з різним рівнем теоретичної підготовки та практичним досвідом роботи. Це сприяє продуктивному обміну думками, налагодженню наступності в роботі та доцільному розподіленню доручень між педагогами.

Всі педагоги школи брали участь у районних методичних об’єднаннях вчителів – предметників, науково- практичних конференціях, виставках, семінарах тощо. Вчитель української мови та літератури Голояд Л.П. презентувала свою роботу в районній виставці «Освіта Запорізького краю».

Одним із напрямків методичної роботи школи є організація занять з різними категоріями педагогічних працівників. Другий рік працювала «Школа молодого вчителя», завдання якої є надання необхідної допомоги молодим спеціалістам в оволодінні методикою викладання свого предмета, розвиток вмінь використовувати в своїй роботі досягнення сучасної психолого – педагогічної науки. З цією метою на початку навчального року було складено план занять вчителів – наставників з молодими вчителями, графік взаємовідвідування уроків. Вчителі мають індивідуальні плани роботи, які містять анкетні дані вчителя, інформацію про його педагогічну діяльність (план самоосвіти, інструктивно – методичні матеріали).

Згідно з річним планом роботи школи протягом року проведено предметні тижні. Було складено плани заходів у рамках тижнів, учителі проводили різноманітні заходи з учнями. На належному науково – методичному рівні проведено тижні природничо – математичних наук, історії та правознавства.

Протягом навчального року працював проблемний семінар «Впровадження здоров,язберігаючих технологій у навчально- виховний процес».

У 2013-14 н. році на базі школи було проведено відкриті уроки та виховні заходи для вчителів району (Луцко В.В., Клепцова Ю.О., Мазурець О.І.).

 

                       Атестація педагогічних кадрів

Для стимулювання творчого професійного росту вчителів широко використовується можливість атестації педагогічних кадрів. У 2013-14 навчальному році атестувалося 3 вчителя. Був затверджений графік проведення атестації педагогічних працівників школи. Протягом року вчителі, які атестувалися проводили відкриті уроки, виховні заходи, готували матеріали з досвіду роботи, виступали з доповідями на засіданнях МО та педагогічній раді.

Результати проходження атестації у 2013-14 н.р:

 

Підтвердили кваліфікаційну категорію

присвоєно кваліфікаційну категорію

вища

І

ІІ

спец

вища

І

ІІ

спец

Мазурець О.І.

 

 

 

 

 

1

 

 

Самойленко О.О.

 

1

 

 

 

 

 

 

Тимчина В.П.

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчителю трудового навчання  Дашевському С.Ю. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»  в зв’язку з проходженням курсової перепідготовки за фахом.

 Вчителі Мазурець О.І., Тимчина В.П., Самойленко О.О. пройшли курси підвищення кваліфікації у 2013 році.

 

                               Результати  навчання

                 У  2013-2014 н.р.  навчально-виховний  процес  було  спрямовано  на  інтелектуальний,  соціальний   і  фізичний  розвиток  кожної  дитини  як  особистості, здатної  самостійно  мислити  і  творчо  діяти, використовувати  знання  в  нестандартних  ситуаціях.

          За  підсумками   навчального  року  з 90 учнів 1-11 класів школи:

  • 14  учнів 1-го класу – вербально  оцінені (  15%)
  • На високому і достатньому рівні   31 уч (41%)
  • Нагороджено  Похвальними  Листами «За  відмінні  успіхи  у  навчанні»- 5учнів (7%)

   Аналізуючи успішність учнів протягом двох останніх років, можна відмітити такі показники:

 

2011 – 2012

2012 – 2013

 2013-2014

Всього учнів

91

83

   90

навчаються в 1 класі і не атестовані в балах

3 (3%)

7(8%)

  14 (15%)

високий рівень

5(5%)

5(6%)

   5 (7%)

достатній рівень

21 (23%)

23(28%)

  26 (34%)

середній рівень

44 (49%)

35(42%)

  34(45%)

початковий рівень

18(20%)

13(17%)

 

  11 (14%)

 

 

 

Якщо   проаналізувати  дані  цієї  таблиці, то  можна  зробити  висновки:

  • У  порівнянні  з  минулим   навчальним   роком    кількість  учнів  школи  збільшилась  на  7  чоловік,  що  складає  майже     від  загальної  кількості  учнів 8%.
  • В  цілому  картина  успішності  протягом  двох  років  є  стабільною, але  кількість  учнів  з  достатнім  рівнем  знань  збільшилась на 3%,  а   з  початковим  зменшилась  на  3%.

Але  разом  з  тим  детальний  аналіз  успішності  кожного  учня  свідчить,  що  в  школі  є певна  кількість  учнів, які  мають  по 1 оцінці  середнього рівня- всі  останні достатнього рівня (Нестеренко Р., Наумова В.( 5 кл)- основи  здоров,я,  Чайкова  О. (6 кл)- етика). Класним  керівникам  та  класоводам  було вказано  на  обов,язкове  проведення  диференційованої  роботи з цими учнями.

      Також  відзначається  незначне, але  все ж  таки  підвищення  якості  навчальних  досягнень. А  це  в  свою  чергу  є  свідченням  того, що   вчителі  забезпечують  реалізацію  ідей  розвивального  навчання,  орієнтують  дітей  на  засвоєння  знань. Але  не  орієнтують  на  самостійну  пізнавальну  діяльність. Удосконалення  потребує  індивідуальна  та  диференційована  робота  з  учнями.

    Разом  з  тим  слід  зазначити, що  в  школі  немає:

  • Учнів  2-го  класу, переведених  до  3-го  за  скоригованими програмами
  • Немає  учнів  початкових  класів, залишених  на  повторний  курс  навчання.
  • Відсутні  учні  2-8 класів  і  10 класів, які  не  мають  річної  оцінки  і  річне  оцінювання  буде  проведено  у  серпні-вересні.
  • Немає  випускників  9 та  11 класів,  які  не  атестовані  і  випущені   зі  школи  з  табелем  успішності.

Школа  якісно  підготувалась   до  проведення  державної  підсумкової  атестації.   Було  підібрано  професійний  склад  атестаційних  комісій. Матеріали  для  проведення  державної  підсумкової  атестації  було  підібрано  згідно  встановлених  вимог,  обговорено  на  засіданнях  шкільних  методичних  об,єднань. Було  оформлено  папки  з  кожного  предмета,  які  складались  з  розділів: назва  предмету,  з  якого  складається  ДПА;                               склад   атестаційної  комісії;  список  учнів,  які  здають  ДПА  з  даного  предмета;   матеріали  для  проведення  ДПА;  протокол;  аналіз  проведення  ДПА.   Всі  вчителі  вчасно  подали  матеріали  на  узгодження.

         Згідно  листа  МОН  України  навчальні  заняття  у  цьому  навчальному  році   завершились  30 травня. Свято  останнього  дзвоника  було  проведено  30 травня, а 31 травня- випускний  вечір.

         Навчальні  екскурсії  для  1-4 класів  були  проведені  від 02  по 05 червня. Навчально-трудова  практика  учнів  5-8, 10 класів  проходила  від 02 червня  по  13 червня. В навчальному закладі  з 6 червня по 19 червня 2014р. для учнів 1-4 класів працював  пришкільний дитячий майданчик «Веселка 2014». Здійснювався  виховний  процес  відповідно  до  індивідуальних  можливостей, інтересів, нахилів, здібностей  дітей  класоводами-вихователями: Канюка О.М., Чубенко В.І., Скрибець О.В., Мазурець О.І.

Вхід на сайт
Пошук
Годинник
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Розівська ЗОШ № 1 І-ІІІ ступенів
  • Відділ освіти, молоді та спорту Розівської РДА
  • Розівська ЗОШ №2 I-III ступенів
  • САЙТ КАРЛ-ЛІБКНЕХТСЬКОГО НВК
  • Сайт Розівської райдержадміністрації Запорізької області
  • Copyright MyCorp © 2019Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz