Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Важливо [11]
Виховні заходи [83]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 39
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

РОЗДІЛ ІІ

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ

ДІЯЛЬНОСТІ  УЧНІВ

МЕТА. Забезпечити сприятливі умови для фізичного.

Інтелектуального, соціального становлення особистості

кожного учня, досягнення ним рівня державних стандартів,

розвиток потенційних можливостей школярів

з урахуванням їх пізнавальних інтересів та нахилів.

Реалізація принципу диференціації у навчально – виховному процесі

 

 

 

Проводити психолого-педагогічні засідання, спрямовані на визначення психологічних  впливів, які забезпечують диференціацію та індивідуальність процесу

1 раз на місяць

адміністр.

рекоменд.

Провести методичні наради з педагогами і надати інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення дисциплін у новому навчальному році

серпень

 заступник з НВР

рекоменд.

Проводити методичні наради вчителів з питань тематичного оцінювання учнів, про ведення шкільної документації, про наступність початкової і середньої освіти.

про наступність між до профільною, профільною та професійною підготовкою учнів

протягом року

заступник з НВР

інструкції

Здійснення внутрішкільної диференціації навчально-виховного процесу:

а) визначити зміст освіти з предмета, скласти навчальні плани

б) здійснювати педагогічний відбір особистісно-розвивальних технологій з предмета, які відповідають формам і методам навчання

в) забезпечити перехід цілей освіти кожного ступеня в цілі предмета, кожного уроку

серпень-вересень

вчителі-предметники

календарні, поурочні плани

Забезпечити широкий вільний доступ дітей до інформаційної бази

бібліотекар, вчитель інформатики

постійно

 

Організувати роботу педагогічного колективу над вирішенням таких проблем:

а) розвиток здібностей та інтересу до навчання через упровадження педагогічних інновацій у практику;

б)задоволення освітніх потреб учнів в умовах сучасної реформи школи;

в) залучення вчителів до самоосвіти, до роботи над теоретичним вивченням і практичним впровадженням проблемної теми, до освоєння комп.ютерних технологій, використання інноваційних технологій у навчальному процесі, до систематичної роботи у шкільних та районних предметних методоб.єднаннях.

протягом року

директор,

заступник з  НВР

 

 

РОБОТА  З  КАДРАМИ

Провідною формою методичної роботи вважати методоб,єднання педагогів, організувати їх роботу за складеним планом

вересень

заступник з НВР

наказ

Затвердити таку мережу методичних об.єднань:

  • вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Луцко В.В.)
  • вчителів природничо-математичного циклу (керівник Тимчина В.П.)
  • вчителів початкових класів (керівник Мазурець О.І.)
  • класних керівників і класоводів (керівник Дашевська М.В.)

 

 

 

Організація, підготовка до шкільного і районного турів олімпіад, до участі в роботі МАН, районних та обласних творчих інтелектуальних конкурсах

протягом року

заступник з НВР

наказ

Вивчення дітей 4-5-річного віку в мікрорайоні школи. Складання перспективної мережі

вересень

директор

план мережі

Організувати проведення шкільного туру та участь у районному турі конкурсу «Учитель року».

грудень

заступник з НВР

план підготовки

Організувати планову курсову підготовку вчителів:

Бардус І.С., Мельниченко Л.Є.

протягом року

заступник з НВР

 

Провести чергову атестацію таких вчителів:

Лямцева Л.Я.

 

Проаналізувати їхню педагогічну діяльність, громадську активність, професійну позицію.

 

 

березень

директор, заступник з НВР

наказ

графік атестації

Організувати стажування молодих педагогів:

Рябуха М.М.  – Назимок Г.О.

Борзенкова А.Я.– Самойленко О.О.

Постовіт М.В. – Мельниченко Л.Є.

Клепцова Ю.О.- Тимчина В.П.

 

вересень

заступник з НВР

 

Забезпечити високу ефективність методичної роботи в школі. З цією метою продовжувати апробацію окремих аспектів теми «Розвиток здібностей та інтересу учнів до навчання через упровадження педагогічних інновацій у практику»

постійно

заступник з НВР

 

Продовжити облік педагогічних досягнень вчителів-новаторів та методичних труднощів окремих вчителів на основі проведення діагностики. Вести корекційну роботу з удосконалення професійної майстерності педагогів.

постійно

заступник з НВР

діагностичні карти, матеріали узагальненого передового досвіду

Запропонувати вчителям таку систему форм індивідуальної роботи:

  • самостійний аналіз своєї педагогічної діяльності в органічному поєднанні з результатами успішності учнів;
  • визначити індивідуальну мету педагогічної кваліфікації, обрати проблему для самоосвіти, яка б випливала з проблемної теми школи;
  • передбачити вдосконалення психолого-педагогічних знань, оновлення предметної підготовки, підвищення науково-методичної майстерності та участь в інноваційній діяльності;
  • спланувати практичну участь в опрацюванні загальношкільної методичної проблеми.

вересень

заступник з НВР

 

Використовувати моніторинговий супровід  управління і контролю за станом викладання предметів і рівнем навчальних досягнень учнів

постійно

директор, заступник з НВР

 

Організувати видання методичних наказів

протягом року

заступник з НВР

накази

Провести такі предметні тижні:

  • Історії, правознавства
  • Української мови та літератури
  • Математики і фізики

 

 

 

Котенко

Лямцева

 

Клепцова

 

 

 

 

грудень

березень

 

лютий

 

 

план проведення

Скласти план-графік вивчення програмового матеріалу, виконання практичної частини програм, проведення тематичного оцінювання

до 20.09

заступник з НВР

план-графІк

 

У відповідності до навчальних програм скласти календарно-тематичні плани, узгодити їх з адміністрацією.

до 10.09

заступник з НВР

календарні плани

Систематично поповнювати банк різнорівневих завдань

постійно

заступник з НВР

 

Організувати взаємовідвідування уроків молодих вчителів та наставників

постійно

заступник з НВР

 

Організувати проведення відкритих уроків і позакласних заходів:

  • учителями, які атестуються;
  • вчителями- предметниками для шкільних і районних методоб,єднань;
  • вчителями – учасниками конкурсу «Учитель року»;
  • вчителями, які працюють над впровадженням нових освітніх технологій;
  • творчі звіти гуртків

протягом року

заступник з НВР

 

Організувати роботу проблемного семінару по темі «Самоосвітня діяльність вчителя»

протягом року

заступник з НВР

 

Провести виставку – демонстрацію методичних розробок «Мої педагогічні напрацювання»

квітень

заступник з НВР

матеріали виставки

 

 

ПЛАН  ПРОВЕДЕННЯ  ПРОБЛЕМНОГО  СЕМІНАРУ

на тему « Колективні творчі справи та ігрова діяльність в організації виховної роботи в школі»

 

І   (листопад)

ТЕМА. Колективні творчі справи в системі

навчально- виховної роботи школи                

Колективні справи приносять дітям радість творчості,

перемоги та естетичної насолоди

А.С. Макаренко

1.Колективні творчі справи як форма організації учнівського самоврядування.

(«Позакласний час» №7- 2008, ст. 21-22)- Дашевська М.В.

2.Сучасні педагогічні технології та їх застосування у виховній роботі закладу.

(«Позакласний час», № 7 – 2008 , ст.. 22-24 – Мазурець О.І.

 

 

ІІ (січень)

ТЕМА. Технології  організації і проведення колективних творчих справ.

Кожен учень талановитий, треба уважно

іскри таланту і не дати їм згаснути

В.Шаталов

1. Технологія колективного творчого виховання

(«Позакласний час», №7 – 2008, ст.. 24-25)  - Самойленко О.О.

2. Презентація заходів – колективних творчих справ.

 

ІІІ (березень)

ТЕМА.  Значення ігрової діяльності для формування особистості

Гра для дитини – шлях пізнання

своїх потенційних можливостей, здібностей
Джон Локк

  1. Методика організації ігрової діяльності у години дозвілля.

(«Позакласний час», №10 – 2008, с.8-10) – Клепцова Ю.О.

  1. Соціально- педагогічна роль гри у формуванні особистості дитини.

(«Позакласний час», №10 – 2008, с.10-14) – Чубенко В.І.

 

ІV (травень)

ТЕМА. Функції та методика організації ігрової діяльності

Коли гра використовується недостатньо, -

виникає ненависть до навчання,

а коли її багато, - звичка до бездіяльності

М. Монтень

  1. Функції ігрової діяльності.

(«Позакласний час», №10 – 2008, ст..14-17.)- Тимчина В.П.

  1. Методика підготовки і проведення ігрових програм.

(«Позакласний час», №10 – 2008, с. 17-22) – Постовіт М.В.

     3.Обговорення колективних ігрових програм.

(Відповідальна педагог – організатор Мазурець О.І.)

 

 

 

                      

КООРДИНАЦІЯ  ВНУТРІШКІЛЬНОГО  УПРАВЛІННЯ.

КОНТРОЛЬ  І  КЕРІВНИЦТВО

Під особливим контролем тримати питання, рішення яких направлені на реалізацію проблеми, над якою працює педагогічний колектив школи

«Розвиток здібностей та інтересу учнів до навчання через упровадження педагогічних інновацій у практику»

Зміст контролю

термін

відповід.

форма контролю

Фронтально – оглядовий контроль

 

 

 

Контроль за календарно-тематичними планами, виховними, поурочними планами роботи вчителів

протягом року

директор заступник з НВР

зауваж.

Перевірка оформлення і ведення записів у класних журналах

щомісяця

директор заступник з НВР

зауваж.

 

Контроль за тематичним оцінюванням учнів

 

постійно

заступник з НВР

зауваж. І рекоменд.

Контроль за рівнем начальних досягнень учнів та об.єктивністю їх оцінювання

постійно

директор заступник з НВР

 зауваж. рекоменд.

                    

 

Тематичний контроль

 

 

 

 

Стан та проблеми організації та якості  харчування учнів

вересень

Мельниченко Л.Є.

інформація

 

 

Про роботу бібліотекаря по забезпеченню дітей підручниками, навчальною літературою

жовтень

Тимчина В.П.

звіт

Про роботу соціально – психологічної служби в закладі освіти

листопад

Дашевська М.В.

інформація

Про створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров,я

грудень

Дашевський С.Ю.

звіт

   Про діяльність адміністрації щодо дотримання норм і правил охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, цивільного захисту учасників навчально- виховного процесу

січень

Мельниченко Л.Є.

довідка

Про роботу з соціально незахищеними дітьми

січень

Дашевська М.В.

довідка

Про роботу педагогічного колективу закладу освіти по формуванню у вихованців компетентного підходу, підготовки їх до життя

лютий

Назимок Г.О.

інформація

Про управлінську діяльність адміністрації школи по контролю за станом викладання предметів природничого циклу, виконання програм з цих предметів, практичної їх частини, дотримання Державних стандартів щодо об’єктивності оцінювання знань учнів

березень

Назимок Г.О.

довідка

Про підсумки проведення атестаційного періоду педагогічних працівників

березень

Назимок Г.О.

інформація

Упровадження сучасних педагогічних технологій в практику роботи вчителів іноземної мови, контроль адміністрації школи за цим питанням

квітень

Мельниченко Л.Є.

довідка

Розвиток творчих здібностей учнів початкових класів на уроках та в позаурочній діяльності, здійснення контролю з боку адміністрації за цим питанням

травень

Мельниченко Л.Є.

інформація

Система виховної роботи в початковій школі, її вплив на формування особистості учня, життєвих компетентностей, громадської позиції

травень

Дашевська М.В.

інформація

Про організоване закінчення навчального року та підсумки проведення державної підсумкової атестації.

червень

Мельниченко Л.Є.

інформація

 

 

 

Підготувати і провести такі педради:

 

І ЗАСІДАННЯ

 

 

 

 

  1. Звіт адміністрації школи про діяльність навчального закладу у 2013-2014 н. році і завдання на 2014-2015 н. рік.
  2. Обговорення і затвердження навчального плану і плану роботи школи на 2014-2015 н. рік.
  3. Про оцінювання навчальних досягнень з базових дисциплін у 5 класі.

 

 

 

 

 

серпень

Мельниченко Л.Є.

 

 

 

Назимок Г.О.

 

 

 

Мельниченко Л.Є.

звіт

 

 

 

 

плани

 

 

 

інформац

ІІ ЗАСІДАННЯ

 

 

 

 

 

 

  1. Педрада «Сучасний урок – спільна творчість учителя й учнів»

 

  1.  Запровадження інноваційних технологій у навчально- виховний процес та їх вплив на підвищення якості знань учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мельниченко Л.Є.

 

 

 

вчителі школи

 

 

 

 

доповідь

 

 

 

 

звіти

ІІІ ЗАСІДАННЯ

 

 

 

  1. Педрада «роль національно – патріотичного виховання у формуванні духовно – морального світогляду

 

  1. Про дотримання нормативних та санітарно – гігієнічних вимог щодо характеру, обсягу, змісту домашніх завдань

 

  1. Про підсумки проведення інтелектуальних змагань у 2014 році

 

січень

 

 

 

 

 

 

 

Дашевська М.В.

 

 

 

 

Назимок Г.О.

 

 

Назимок  Г.О.

 

 

 

 

 

Доповідь

 

 

 

Довідка

 

 

Наказ

 

 

 

 

 

  • V  ЗАСІДАННЯ

 

 

 

 

  1. Педрада  «Проектна діяльність: від задуму до втілення»

 

  1. Про стан викладання та рівень сформованості навчальних досягнень учнів з української мови та літератури у 5-7, 10 класах (вчитель Лямцева Л.Я.)

 

 

3. Про виконання рішень попередньої педради, п.2, «Про дотримання нормативних та санітарно – гігієнічних вимог щодо характеру, обсягу, змісту домашніх завдань».

березень

Назимок Г.О.

 

 

 

Мельниченко Л.Є.

 

 

 

 

 

 

 

Назимок Г.О.

доповідь

 

 

 

довідка

 

 

 

 

 

 

 

 

інформац

 

  1. ЗАСІДАННЯ

 

 

 

 

  1. Про організацію переведення учнів до наступних класів, проходження навчально-трудової практики та проведення державної підсумкової атестації.

 

  1. Про організацію літнього відпочинку дітей.

 

 

  1. Про підготовку до складання навчального і річного планів роботи школи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мельниченко Л.Є.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дашевська М.В.

 

 

 

Назимок Г.О.

 

інформац

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформац

 

 

 

 

інформац

 

 

РОЗДІЛ  ІІІ

СПІВРОБІТНИЦТВО  ШКОЛИ  ТА  СІМ.Ї,  ПОЗАШКІЛЬНИХ  ТА  ГРОМАДСЬКИХ  ОРГАНІЗАЦІЙ  З  МЕТОЮ  РОЗВИТКУ  ОСОБИСТОСТІ  УЧНЯ

 

Зміст діяльності

термін виконання

відповід.

вид контролю

Виконання умов сімейного виховання школярів, соціально- професійного стану батьків.

протягом року

класні керівники

акти обстеж., психолог-педагогічні спостереження

Вивчення соціально-культурного становища у мікрорайоні школи:

  1. Можливостей позашкільних установ і організації позаурочної роботи школи.
  2. Наявність кримінальних осередків у мікрорайоні школи.

вересень

заступник з ВР

 

Визначення форм взаємодії із сім.єю і громадськістю:

  1. Провести загальношкільні батьківські збори.
  2. Прдовжити роботу батьківського лекторію з метою пропаганди психолого-педагогічних знань для батьків.
  3. Організація і робота консультаційної педагогічної служби з надання допомоги батькам у вихованні дітей, координація дій педагогів і батьків, вирішення конфліктних ситуацій.

вересень

 

 

жовтень

 

4 рази на рік

 

 

 

1 раз на місяць

заступник з ВР

директор

протокол

план роботи

Організація роботи класних і шкільного батьківського комітетів.

вересень

директор

класні керівники

план роботи

Організація і планування роботи ради школи.

вересень

директор

план роботи

Організація спільної роботи громадськості, школи, сім,ї з учнями, які потребують посиленої уваги.

протягом року

заступник з ВР

 

Призначення єдиного батьківського дня для проведення відкритих уроків для батьків, зустрічей батьків з учителями-предметниками, класними керівниками, адміністрацією

середа

адміністр.

 

Звітування керівників  про роботу школи за рік перед педагогічним колективом і громадськістю

травень

директор

заступники

звіт

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Годинник
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Розівська ЗОШ № 1 І-ІІІ ступенів
  • Відділ освіти, молоді та спорту Розівської РДА
  • Розівська ЗОШ №2 I-III ступенів
  • САЙТ КАРЛ-ЛІБКНЕХТСЬКОГО НВК
  • Сайт Розівської райдержадміністрації Запорізької області
  • Copyright MyCorp © 2019Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz